Změna schůzky

Účel obrazovky

Tato obrazovka slouží k provedení změny schůzky s bankovním poradcem.

Popis obrazovky

Prvek Popis
Důvod schůzky Výběrový seznam pro zadání důvodu schůzky.
Podrobnější popis (max. 500 zn.) Textové pole pro zadání detailnějších informací o plánované schůzce (např. co požaduji projednat, jaký produkt chci sjednat apod.)
Zobrazit odeslaný formulář Odkaz, po jehož zvolení se zobrazí odeslaný formulář související se schůzkou. Odkaz je zobrazen, pokud formulář existuje.
Datum schůzky Výběrový seznam pro zadání data schůzky. Nabízeny jsou pouze dny, kdy je možné schůzku naplánovat.
Datum lze vybrat pomocí připojeného kalendáře.
Čas začátku schůzky Výběrový seznam pro zadání času začátku schůzky. Jsou nabízeny pouze časy, kdy je možné schůzku naplánovat.
Čas konce schůzky Doplní se automaticky dle výběru času začátku schůzky.
Časová osa Grafické znázornění plánování schůzky v rámci vybraného dne. Barevně jsou odlišeny volné a obsazené termíny.
Kliknutím na požadovaný termín lze na časové ose zvolit čas schůzky.
Emailová adresa pro zaslání oznámení o schůzce Po pro zadání emailové adresy - na zadanou adresu bude zasláno oznámení o naplánované schůzce.
Telefonní číslo pro případný zpětný kontakt Pole pro zadání kontaktního telefonního čísla v souvislosti s naplánovanou schůzkou.
Místo schůzky (adresa pobočky) Adresa pobočky, kde se bude schůzka konat.
Bankovní poradce Jméno a příjmení bankovního poradce, se kterým se bude schůzka konat.
tlačítko Zpětný kontakt Po je zvolení se otevře obrazovka Zpětný kontakt pro naplánování zpětného telefonického kontaktu ze strany KB.
tlačítko Zpět Po jeho zvolení dojde k návratu na obrazovku Přehled schůzek.
tlačítko Odeslat návrh schůzky bankovnímu poradci Po jeho zvolení bude požadovaná změna schůzky provedena.

MojeBanka Business