Přehled schůzek

Účel obrazovky

Obrazovka slouží k zobrazení naplánovaných schůzek s bankovním poradcem. V přehledu jsou zobrazeny schůzky naplánované osobně, telefonicky a přes Přímé bankovnictví s datem schůzky max. 365 kalendářních dnů do budoucnosti.

Pro majitele účtů a statutární zástupce jsou zobrazeny schůzky týkající se obsluhovaného subjektu.
Pro zmocněné osoby jsou zobrazeny schůzky týkající se pouze přihlášené zmocněné osoby - netýkají se obsluhovaného subjektu.

Z přehledu je možné schůzky měnit nebo rušit.

Popis obrazovky

Prvek Popis
Termín schůzky Datum a čas schůzky.
Místo schůzky Typ schůzky a případná adresa pobočky, kde se schůzka bude konat.
Bankovní poradce Jméno a příjmení bankovního poradce, se kterým se bude schůzka konat.
E-mailová adresa pro zaslání oznámení o schůzce E-mailová adresa zadaná při naplánování schůzky.
Způsob sjednání schůzky Informace o způsobu sjednání schůzky.
Zobrazit odeslaný formulář Odkaz, po jehož zvolení se zobrazí odeslaný formulář související se schůzkou. Odkaz je zobrazen, pokud formulář existuje.
tlačítko Připojit se Po zvolení odkazu bude klient přesměrován mimo MojeBanka na platformu videoschůzky.
tlačítko Změnit Po jeho zvolení se otevře obrazovka Změna schůzky umožňující provést změnu schůzky.
tlačítko Zrušit Umožňuje zrušit schůzku.
tlačítko Tisk Po jeho zvolení se otevře dialog pro tisk přehledu schůzek.

MojeBanka Business