Zrušení příkazu k nastavení přístupů
Účel obrazovky
Tato obrazovka zobrazuje přehled údajů, které byly zadány při pořizování příkazu k Nastavení přístupů, tedy nastavení kanálů, přístupů a limitů k účtům. Tento příkaz ještě nebyl plně podepsán a byl uložený v Autorizaci příkazů k administraci.
Po podpisu a úspěšné validaci dojde ke zrušení příkazu a změně stavu na zrušeno. Následně se zobrazí v hlavičce okna Autorizace příkazů k administraci zvýrazněný text s popisem výsledku operace "Operace byla úspěšně autorizována".
V opačném případě se zobrazí text "Došlo k chybě při ukládání změn nastavení – změny nebyly uloženy".
Rušení příkazu k nastavení přístupů může provádět majitel nebo statutární zástupce, případně zmocněná osoba pro daný subjekt s právem online administrace (všichni starší 18 let).
Popisy některých pojmů (např. Hlavička, Oznámení, variabilní a jiné symboly apod.) najdete ve slovníčku pojmů, nebo ve FAQ.
Popis obrazovky
Prvek | Popis |
Jméno uživatele | Jméno uživatele. |
ID uživatele | Identifikační číslo uživatele v rámci KB. |
RČ uživatele | Rodné číslo uživatele. |
Subjekt | Jméno majitele účtu nebo firmy. |
ID | Identifikační číslo subjektu v rámci KB. |
Obsluhované Služby PB | Uživatelem obsluhované kanály přímého bankovnictví. |
Číslo účtu | Číslo účtu subjektu, který je možné obsluhovat pomocí přímého bankovnictví. |
Typ účtu | Typ účtu a měna, v níž je veden. |
Práva uživatele k účtu | Nastavený typ přístupu uživatele k danému účtu. |
Limit uživatele k účtu | Nastavený limit uživatele k danému účtu. |
tlačítko Pokračovat v odeslání... | Otevře se okno aplikace CryptoPlus pro zadání PINu k čipové kartě. Do pole PIN zadejte PIN k Vašemu certifikátu a stiskněte tlačítko Podepsat. |
tlačítko Podepsat a odeslat ke zpracování | Jeho stisknutím se příkaz elektronicky podepíše a odešle bance ke zpracování. |
MojeBanka Business