Nastavení rolí

Účel obrazovky

V tomto okně může majitel účtu nebo statutární zástupce provádět změny v nastavení práva online administrace uživatelů a změny v nastavení autorizační role uživatele.

Popisy některých pojmů (např. Hlavička, Oznámení, variabilní a jiné symboly apod.) najdete ve slovníčku pojmů, nebo ve FAQ.

Popis obrazovky

Prvek Popis
Jméno uživatele Jméno uživatele.
ID uživatele Identifikační číslo uživatele v rámci KB.
RČ uživatele Rodné číslo uživatele.
Subjekt Jméno majitele účtu nebo firmy.
ID Identifikační číslo subjektu v rámci KB.
Limit subjektu Celkový denní limit subjektu pro aplikace přímého bankovnictví.
Online administrace Slouží pro nastavení přístupu do online administrace v systémech přímého bankovnictví.
Práce s dokumenty Možnost elektronicky podepisovat smluvní dokumenty daného klienta a právo náhledu na tyto dokumenty v kanálech přímého bankovnictví.
Autorizační role Roleta pro výběr autorizační role v závislosti na nastavení vícenásobné a víceúrovňové autorizace u subjektu.
tlačítko Odeslat k autorizaci Pomocí tohoto tlačítka lze připravené změny v administraci uživatele uložit do Autorizace příkazů k administraci, kde může majitel nebo statutární zástupce změny podepsat.
tlačítko Podepsat změny Pomocí tohoto tlačítka lze odeslat nastavené změny ke zpracování do banky. Je-li nastavena vícenásobná nebo víceúrovňová autorizace, provede se uložení do Autorizace příkazů k administraci, dokud není splněna podmínka získání všech potřebných podpisů.

MojeBanka Business