Speciální nabídky

Návody a užitečné informace

Náš tip

Potřebujete si prodloužit certifikát, změnit heslo/PIN k certifikátu?

V horní liště aplikace MojeBanka využijte tlačítko na prodloužení certifikátu, nebo změnu hesla/PINu. Pro prodloužení certifikátu již není nutné použít Certifikačního průvodce.

Probíhá stažení a inicializace podepisovací součásti. Čekejte prosím…

Důležité informace

    1. 12. 2016
    Vážení klienti,
    rádi bychom vás informovali o časech pro předkládání platebních příkazů koncem roku 2016 a začátkem roku 2017.

    Na níže uvedených odkazech naleznete podrobné informace o předávání platebních příkazů:
    - na pobočkách Komerční banky,
    - prostřednictvím služeb přímého bankovnictví a Expresní linky KB.

    Informace o lhůtách připisování vkladů na účty stavebního spoření s Modrou pyramidou stavební spořitelnou, a.s. se zaúčtováním v roce 2016, a o možnostech vkladů hotovosti přes centrálu Modré pyramidy naleznete zde.

    Děkujeme Vám za přízeň projevenou v letošním roce a těšíme se na pokračování spolupráce s Vámi i v novém roce 2017.
    Vaše Komerční banka

    26. 11. 2016
    Vážení klienti,
    děkujeme vám za trpělivost při nasazování nové verze. Internetové bankovnictví MojeBanka je nyní plně dostupné.
    Těšit se můžete na přehlednější rekapitulaci platebního příkazu a další vylepšení.
    Děkujeme za pochopení a věříme, že novinky přispějí ke zvýšení Vaší spokojenosti.
    Zároveň si vás dovolujeme informovat, že od 26. 11. 2016 vstoupily v platnost nové Technické podmínky.
    Vaše Komerční banka
    26. 10. 2016
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 26. 11. 2016 v Technických podmínkách služeb přímého bankovnictví.
    Komerční banka

Novinky v přímém bankovnictví