Speciální nabídky

Návody a užitečné informace

Náš tip

Chcete se rychle orientovat ve svých účtech? Pojmenujte si je a nemusíte si pamatovat jejich čísla.

Účty si pojmenujete v nabídce Rozšířené nastavení/Pojmenování a řazení produktů. Nastavené pojmenování účtů se zobrazuje pouze vám.

Probíhá stažení a inicializace podepisovací součásti. Čekejte prosím…

Důležité informace

    24. 7. 2015
    Vážení klienti,
    připravujeme pro vás novinky v internetovém bankovnictví MojeBanka. Abychom mohli tato vylepšení v internetovém bankovnictví MojeBanka provést, bude aplikace od pátku 31. července 2015 od 22:00 hod. nedostupná. Opět se budete moci přihlásit v neděli 2. srpna v 6:00 hod. Po dobu nedostupnosti neobdržíte emailová a SMS oznámení, platební karty bude možné využívat po dobu odstávky bez omezení.
    Věříme, že novinky oceníte a děkujeme za pochopení.
    Komerční banka
    14. 7. 2015
    Vážení klienti,
    chtěli bychom Vás upozornit na novou vlnu rozesílání nevyžádaných podvodných (phishingových) e-mailů směřující na klienty Komerční banky s cílem pomocí připojeného odkazu odcizit přihlašovací údaje do internetového bankovnictví, které útočník následně zneužije pro podvodné převody.
    Na odkazy v e-mailu neklikejte a nezadávejte vaše přihlašovací údaje! V opačném případě Vám hrozí riziko odcizení finančních prostředků z účtu. Komerční banka tento typ informací po klientech nikdy nevyžaduje. Doporučujeme vám neotevírat žádné emaily z neznámého zdroje, klikat na neznámé odkazy v nich uvedené a vyplňovat přihlašovací údaje, včetně vkládání vašeho certifikátu pro internetové bankovnictví.
    Více informací včetně ukázek podvodných emailů najdete na https://www.kb.cz/bezpecnost/bezpecnostni-hrozby/aktualni-hrozby/index.shtml.
    Příklad podvodného emailu naleznete zde.
    V případě, že jste výše uvedený email obdrželi nebo se setkali s jakýmkoli jiným podezřelým emailem a otevřeli jej, případně klikli na odkaz v něm, neprodleně kontaktuje naši Klientskou linku internetového bankovnictví 955 551 552 nebo nám napište na mojebanka@kb.cz.
    Proti podobným útokům Vám doporučujeme a používat nástroj na ochranu Vašeho PC Trusteer Rapport.
    Komerční banka
    1. 7. 2015
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 1. srpna 2015 v Technických podmínkách služeb přímého bankovnictví. Související informace naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka
    29. 5. 2015
    Vážení klienti,
    připravili jsme pro Vás další číslo Věstníku Platebního styku, ve kterém najdete aktuality, novinky a zajímavosti z oblasti platebního styku Komerční banky.
    Komerční banka
    25. 4. 2015
    Vážení klienti,
    rádi bychom vám poděkovali za trpělivost při nasazování nové verze internetového bankovnictví MojeBanka. Komerční banka výrazným způsobem vylepšuje systém bezpečnosti při přihlašování a odesílání transakcí, protože ochrana vašich financí je pro nás prioritou. Pro zvýšení komfortu a zrychlení práce s internetovým bankovnictvím MojeBanka budou přihlašovací a autorizační SMS kódy nově obsahovat 6 znaků a nemusí být vždy vyžadovány. Zároveň vám i nadále doporučujeme instalovat a používat nástroj na ochranu Vašeho PC Trusteer Rapport.
    Věříme, že oceníte i další novinky v internetovém bankovnictví MojeBanka.
    Zároveň si vás dovolujeme informovat, že od 25. 4. 2015 vstoupily v platnost nové Podmínky pro poskytování a využívání přímého bankovnictví a Oznámení o provádění platebního styku.
    Komerční banka
    25. 2. 2015
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 25. 4. 2015 v:
    • Podmínkách pro poskytování a využívání přímého bankovnictví - návrh změn a související informace naleznete zde.
    • Oznámení o provádění platebního styku - návrh změn a související informace naleznete zde.
    Komerční banka

Novinky v přímém bankovnictví