Speciální nabídky

Návody a užitečné informace

Náš tip

Potřebujete si prodloužit certifikát, změnit heslo/PIN k certifikátu?

V horní liště aplikace MojeBanka využijte tlačítko na prodloužení certifikátu, nebo změnu hesla/PINu. Pro prodloužení certifikátu již není nutné použít Certifikačního průvodce.

Probíhá stažení a inicializace podepisovací součásti. Čekejte prosím…

Důležité informace

    25. 4. 2015
    Vážení klienti,
    rádi bychom vám poděkovali za trpělivost při nasazování nové verze internetového bankovnictví MojeBanka. Komerční banka výrazným způsobem vylepšuje systém bezpečnosti při přihlašování a odesílání transakcí, protože ochrana vašich financí je pro nás prioritou. Pro zvýšení komfortu a zrychlení práce s internetovým bankovnictvím MojeBanka budou přihlašovací a autorizační SMS kódy nově obsahovat 6 znaků a nemusí být vždy vyžadovány. Zároveň vám i nadále doporučujeme instalovat a používat nástroj na ochranu Vašeho PC Trusteer Rapport.
    Věříme, že oceníte i další novinky v internetovém bankovnictví MojeBanka.
    Zároveň si vás dovolujeme informovat, že od 25. 4. 2015 vstoupily v platnost nové Podmínky pro poskytování a využívání přímého bankovnictví a Oznámení o provádění platebního styku.
    Komerční banka
    3. 3. 2015
    Vážení klienti,
    aktuálně jsme zaznamenali podvodné e-maily směřující na klienty Komerční banky za účelem odcizení přihlašovacích údajů do internetového bankovnictví, které pak útočník použije pro odcizení vašich prostředků.
    Důrazně vás varujeme před kliknutím na tento odkaz a zadáním jakýchkoliv přihlašovacích údajů. Komerční banka v žádném případě takovéto informace nikdy po klientech nevyžaduje.
    Vzor podvodného e-mailu naleznete zde.
    Důrazně vám doporučujeme neotvírat jakékoli emaily z neznámého zdroje.
    V případě, že jste výše uvedený email obdrželi nebo se setkali s jakýmkoli jiným podezřelým emailem a otevřeli jej, případně klikli na odkaz v něm, neprodleně kontaktuje naši telefonní linku internetového bankovnictví 955 551 552 nebo nám napište na mojebanka@kb.cz.
    Doporučujeme vám se řídit našimi bezpečnostními doporučeními uvedenými v Desateru bezpečnosti na stránkách KB.
    Komerční banka
    26. 2. 2015
    Vážení klienti,
    aktuálně jsme zaznamenali podvodné emaily za účelem instalace škodlivého programu (malware) do počítače příjemce.
    Podvodný email se tváří, že se podvodníci dostali k citlivým materiálům příjemce. Namísto slibovaných detailních informací soubor v příloze obsahuje škodlivý program (malware) a po otevření se nainstaluje do počítače příjemce.
    Důrazně Vás varujeme před otevíráním jakéhokoliv emailu či otevřením přílohy, která má většinou příponu „.exe“ nebo „.zip“, od neznámého odesílatele.
    Příklad podvodného emailu naleznete zde.
    Doporučujeme Vám se řídit našimi bezpečnostními doporučeními uvedenými v Desateru bezpečnosti na webových stránkách KB.
    V případě, že jste výše uvedený email obdrželi nebo se setkali s jakýmkoli jiným podezřelým emailem a otevřeli jej, případně klikli na odkaz/přílohu v něm, neprodleně kontaktuje naši telefonní linku internetového bankovnictví 955 551 552.
    Komerční banka
    25. 2. 2015
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 25. 4. 2015 v:
    • Podmínkách pro poskytování a využívání přímého bankovnictví - návrh změn a související informace naleznete zde.
    • Oznámení o provádění platebního styku - návrh změn a související informace naleznete zde.
    Komerční banka
    9. 2. 2015
    DŮLEŽITÉ BEZPEČNOSTNÍ UPOZORNĚNÍ
    Vážení klienti,
    zaznamenali jsme podvodné chování směřující na klienty Komerční banky.
    Po přihlášení do internetového bankovnictví MojeBanka / MojeBanka Business se zobrazí vyskakovací okno, které klienty vyzývá k nainstalování podvodné aplikace do mobilního telefonu a zadání telefonního čísla.
    Na toto okno nereagujte a nezadávejte zde telefonní číslo, toto podvodné jednání směřuje k instalaci škodlivých malware kódů do vašeho mobilního telefonu.
    Příklad podvodného vyskakovacího okna naleznete zde.
    V případě, že zaznamenáte v internetovém bankovnictví MojeBanka / MojeBanka Business toto chování, kontaktuje neprodleně naši linku internetového bankovnictví na telefonním čísle 955 551 552.
    Komerční banka

Novinky v přímém bankovnictví