Speciální nabídky

Návody a užitečné informace

Náš tip

Víte, že Komerční banka pomáhá chránit vás a vaše osobní data?

Nainstalujte si bezpečnostní nástroj Trusteer Rapport od IBM, který chrání váš počítač před škodlivým finančním software. Více informací na https://www.kb.cz/bezpecnost/klient.

Probíhá stažení a inicializace podepisovací součásti. Čekejte prosím…

Důležité informace

    21. 2. 2018
    Vážení klienti,
    v posledních dnech se počítačoví útočníci zaměřili na šíření odkazů na podvodné přihlašovací stránky internetového bankovnictví, aby získali přístupové údaje k účtům.
    Chceme vás upozornit, abyste byli obezřetní při přihlašování ke svým účtům a důsledně kontrolovali adresní řádek prohlížeče a přesvědčili se, že jste na správné přihlašovací stránce.
    Na https://www.kb.cz/bezpecnost/pocitac/index.shtml najdete informace, jak se ověřit, že jste na správné přihlašovací stránce. Zároveň Vám doporučujeme instalaci nástroje na ochranu počítače IBM Trusteer Rapport, který vás ochrání před finančními viry.
    Komerční banka
    2. 12. 2017
    Vážení klienti,
    děkujeme vám za trpělivost při nasazování nové verze. Internetové bankovnictví MojeBanka je nyní plně dostupné.

    Nově nám budete moci přes internetové bankovnictví zaslat scan svého občanského průkazu, a pokud si změníte nastavení limitu platební karty, začne platit ihned, a ne až druhý den jako dosud. Prohlédněte si i další vylepšení internetového bankovnictví.

    Věříme, že se Vám budou novinky líbit, a děkujeme Vám za pochopení.
    Komerční banka
    3. 11. 2017
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 3. 1. 2018 v produktových Podmínkách pro přímé bankovnictví - návrh změn a související informace naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka
    1. 11. 2017
    Vážení klienti,
    stále pozorujeme neklesající výskyt podvodných e-mailů. Útočník vystupuje jménem manažera společnosti a kontaktuje pracovníka firmy, který má přístup k firemním financím a oprávnění provádět bankovní převody v přímém bankovnictví.
    Nejprve se dotáže na stav účtu a pak předá pokyn k urgentnímu proplacení částky do zahraničí. Na závěr se ujistí o výsledku zpracování. V e-mailu může být použita nekorektní čeština.
    V případě, že jste podezřelý e-mail obdrželi, neprodleně kontaktujte naši telefonní linku internetového bankovnictví +420 955 551 552 nebo nám napište na mojebanka@kb.cz.
    Komerční banka

Novinky v přímém bankovnictví