Speciální nabídky

Návody a užitečné informace

Náš tip

Nepropásněte žádnou zprávu z banky.

Nastavte si oznámení o doručení zprávy v Hlavním menu Nastavení oznámení/Ostatní oznámení/Zprávy ve schránce a vyberte formu (SMS, e-mail, fax)  a typ zprávy, o které chcete být informováni.

Probíhá stažení a inicializace podepisovací součásti. Čekejte prosím…

Důležité informace

    3. 11. 2017
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 3. 1. 2018 v produktových Podmínkách pro přímé bankovnictví - návrh změn a související informace naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka
    2. 11. 2017
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 2. 12. 2017 v Technických podmínkách služeb přímého bankovnictví.
    V těchto Podmínkách dochází k úpravě podporovaných verzí prohlížečů, operačního systému MacOS – nově High Sierra, upravena podpora Watch OS od 3.0 a vyšší a doplněna informace o aplikaci pro Android Wear.
    Komerční banka
    2. 10. 2017
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 2.12.2017 v produktových Podmínkách pro přímé bankovnictví - návrh změn a související informace naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka
    1. 9. 2017
    Vážení klienti,
    v minulých dnech proběhla v mediích informace o hackerském útoku na údaje klientů včetně přístupových hesel ve společnosti Mall.cz.
    Společnost Mall.cz doporučila svým klientům, pokud používají stejná hesla pro přístup ke službám dalších firem, aby si je změnili.
    Komerční banka, a.s. chrání přístupy do přímého bankovnictví silnějšími prostředky, než je pouze přístupové heslo, a okamžité nebezpečí vám nehrozí.
    Přesto Vám doporučujeme dbát na to, aby Vaše hesla k prostředkům internetového bankovnictví byla jiná, než hesla, která používáte k ostatním službám na Internetu (např. eshopy, sociální sítě, hry)
    Nejste-li si jisti, zda jste toto pravidlo dodrželi, proveďte prosím změnu svého hesla k internetovému bankovnictví.
    Komerční banka
    1. 8. 2017
    Vážení klienti,
    stále pozorujeme neklesající výskyt podvodných e-mailů. Útočník vystupuje jménem manažera společnosti a kontaktuje pracovníka firmy, který má přístup k firemním financím a oprávnění provádět bankovní převody v přímém bankovnictví.
    Nejprve se dotáže na stav účtu a pak předá pokyn k urgentnímu proplacení částky do zahraničí. Na závěr se ujistí o výsledku zpracování. V e-mailu může být použita nekorektní čeština.
    V případě, že jste podezřelý e-mail obdrželi, neprodleně kontaktujte naši telefonní linku internetového bankovnictví +420 955 551 552 nebo nám napište na mojebanka@kb.cz.
    Komerční banka

Novinky v přímém bankovnictví