Komerční banka, a. s.

MojeBanka Business


Návody a užitečné informace

Náš tip

Postrádáte ve službě MojeBanka nějakou funkčnost?

Napadá vás něco, co by se ve službě MojeBanka dalo zlepšit? Pošlete nám váš námět na zlepšení na email mojebanka@kb.cz

Probíhá stažení a inicializace podepisovací součásti. Čekejte prosím…

Důležité informace

    17. 9. 2018
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 17.11.2018 v:
    - Oznámení o provádění platebního styku - návrh změn a související informace naleznete zde.
    - Podmínkách přímého bankovnictví - návrh změn a související informace naleznete zde.
    - Podmínkách k certifikátu - návrh změn a související informace naleznete zde.
    Komerční banka
    7. 9. 2018
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 7.10.2018 v Technických podmínkách - návrh změn a související informace naleznete v souboru zde.
    V těchto Podmínkách dochází k úpravě podporovaných verzí prohlížečů, k doplnění aplikace KB Klíč, portálu Můj profil a aplikace Mobilní banka a Mobilní banka Business budou podporovány až od verze Android 5.0. Dále dochází k úpravě platnosti Podmínek.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka
    28. 8. 2018
    Vážení klienti,
    zrychlujeme tuzemské platby!
    Platby zadané v pracovní den do 12:00 připíšeme na účet v jiné bance ještě tentýž den.
    Více informací naleznete zde.
    Věříme, že toho využijete, a dáte nám vědět, jak se vám to líbí.
    Komerční banka
    18. 8. 2018
    Vážení klienti,
    děkujeme vám za trpělivost při nasazování nové verze. Internetové bankovnictví MojeBanka Business je nyní plně dostupné.

    Věříme, že se vám budou novinky líbit, a děkujeme vám za pochopení.
    Komerční banka
    8. 8. 2018
    Vážení klienti,
    aktuálně jsme zaznamenali podvodné e-maily s cílem infikovat počítač příjemce pomocí škodlivého programu (malware) obsaženého v příloze e-mailu.
    Podvodný e-mail se tváří jako by byl odeslán Komerční bankou a obsahuje informace o údajné příchozí transakci s kopií platby v příloze. Útočník nabádá ke stažení přílohy pod záminkou, že až po otevření přílohy, dojde k potvrzení platby. Otevřením přiloženého souboru však nedojde k potvrzení žádné platby, ale k nainstalování škodlivého programu (malware) do počítače příjemce. Je možné, že budete pod smyšlenou záminkou nuceni také zadat telefonní číslo, aby vám byla zaslaná SMS zpráva s virem, který přesměrovává autorizační SMS zprávy. Proto aplikace do telefonu instalujte pouze a výhradně z ověřených zdrojů.
    Důrazně vás varujeme před otevíráním jakéhokoliv e-mailu od neznámého odesílatele či otevřením jakékoliv přílohy, kterou nečekáte (s jakýmkoliv typem přípony)!
    Více informací včetně ukázek podvodných e-mailů najdete na https://www.kb.cz/cs/bezpecnost/aktualni-hrozby.
    V případě, že jste výše uvedený e-mail obdrželi nebo se setkali s jakýmkoli jiným podezřelým e-mailem a otevřeli jej, případně otevřeli přílohu v něm obsaženou, neprodleně kontaktuje naši Klientskou linku internetového bankovnictví 955 551 552 nebo nám napište na mojebanka@kb.cz.
    Proti podobným útokům Vám doporučujeme používat nástroj na ochranu Vašeho PC Trusteer Rapport.
    Komerční banka
    21. 3. 2018
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 21. 4. 2018 v Technických podmínkách služeb přímého bankovnictví.
    V těchto Podmínkách dochází k úpravě podporovaných verzí prohlížečů, k odstranění podpory Windows 8, Internet Explorer 10 a aplikace Mobilní banka a Mobilní banka Business budou podporovány až od verze iOS 10. Dále dochází k úpravě platnosti Podmínek.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka
    20. 3. 2018
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 20.5.2018 v produktových Podmínkách k certifikátům - návrh změn a související informace naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka

Novinky v přímém bankovnictví