Komerční banka, a. s.

MojeBanka Business


Návody a užitečné informace

Náš tip

Nechcete přijít o žádný elektronický výpis?

Jakmile je Váš výpis připraven ke stažení, okamžitě Vás budeme informovat. Nastavte si v menu Nastavení oznámení/Ostatní oznámení/Výpisy číslo účtu, druh výpisu, o kterém chcete být informováni, příjemce zpráv a formu oznámení (e-mail, fax, SMS).

Probíhá stažení a inicializace podepisovacího appletu. Na počítačích s pomalým připojením může tato akce trvat několik minut. Čekejte prosím . . .

Důležité informace

  • 18. 4. 2014

    Vážení klienti,
    v noci z 25. na 26. dubna 2014 pozastavíme internetové bankovnictví, abychom jej vylepšili. Dojde k tomu v pátek 23:00 hodin a spustit jej plánujeme v sobotu 20:00 hodin.

    Během doby odstávky se sice nedostanete do internetového bankovnictví a mobilního bankovnictví, platební karty ale můžete využívat dle libosti.
    Odměnou za vaši trpělivost bude například okamžité promítnutí vašich transakcí do zůstatku, který vidíte na kartičce účtu na domovské stránce či chytřejší informování o lhůtě splatnosti povoleného debetu.
    Kompletní seznam novinek si můžete prohlednout zde.

    Chcete-li se nás v této souvislosti na cokoliv zeptat, zavolejte nám na telefonní číslo 955 551 552.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Komerční banka

  • 15. 4. 2014

    Vážení klienti,
    upravili jsme Desatero bezpečnosti. Prosíme, seznamte se s ním co nejdříve.
    Komerční banka

  • 26. 3. 2014

    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o změnách v Technických podmínkách přímého bankovnictví, které vstoupí v účinnost dne 26. 4. 2014.
    Mezi nejdůležitější změny patří:
    • Aktualizace podporovaných verzí operačních systémů a prohlížečů
    • Ukončení podpory prohlížečů Internet Explorer 6 a Internet Explorer 7 pro Profibanku a Přímý kanál. Podpora těchto verzí ze strany Microsoft skončila již před delší dobou
    • Ukončení podpory iOS 4.3 a iOS 5 u Mobilní banky 2, doplněna podpora iOS 7.1. pro Mobilní banku 2 a MojeBanka na iPadu
    • Doplněna nová verze aplikace CryptoPlus 2.1.4 pro uživatele certifikátu na čipové kartě
    Technické podmínky platné od 26. 4. 2014 naleznete zde.
    Komerční banka

  • 21. 3. 2014

    Vážení klienti,
    v současné době byl identifikován počítačový útok zaměřený na klienty českých bank, které používají bezpečnostní kódy zasílané prostřednictvím SMS zpráv. Důrazně doporučujeme neinstalovat do chytrých telefonů žádné aplikace z neznámých zdrojů. Všechny aplikace pro mobilní telefony, které vydává Komerční banka, jsou dostupné výhradně na oficiálních obchodech (AppStore, Google Play, Windows phone Store).
    Prosíme, řiďte se i dalšími doporučeními, které najdete v Desateru bezpečnosti.
    Komerční banka

  • 21. 3. 2014

    Vážení klienti,
    rádi bychom Vás informovali, že k 8. 4. 2014 přestane společnost Microsoft podporovat operační systém Windows XP.
    Znamená to, že pro tento operační systém již nebudou společností Microsoft vydávány automatické bezpečnostní aktualizace. I přestože se Komerční banka rozhodla podporovat a testovat provoz aplikací přímého bankovnictví i na tomto operačním systému minimálně do konce roku 2014, již nyní vám doporučujeme přechod na některou z vyšších verzí operačního systému.
    Pro více informací o nabízených možnostech navštivte přímo stránky MS Windows, případně volejte Klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka

  • 26. 2. 2014

    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 26. 4. 2014 v
    • Podmínkách pro poskytování a využívání přímého bankovnictví - návrh změn a související informace naleznete zde.
    • Podmínkách pro vydání a používání osobního a firemního certifikátu - návrh změn a související informace naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka

  • 9. 2. 2014

    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat, že 9. 2. 2014 vstoupily v platnost nové Technické podmínky přímého bankovnictví, které naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka

  • 1. 1. 2014

    Vážení klienti,
    rádi bychom Vás informovali, že 1. 1. 2014 vstoupily v platnost nové:
    • Podmínky pro poskytování a využívání přímého bankovnictví, které naleznete zde.
    • Podmínky pro vydání a používání osobního a firemního certifikátu, které naleznete zde.
    • Podmínky pro poskytování a využívání přímého kanálu pro obchodníky bez běžného účtu v Kč přijímající platební karty, které naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka

  • 24. 9. 2013

    Vážení klienti,
    v současné době byl identifikován počítačový útok zaměřený na klienty českých bank, kteří používají čipovou kartu pro práci s internetovým bankovnictvím. Důrazně doporučujeme ponechávat čipovou kartu ve čtečce pouze během přihlašování a autorizace transakcí. V ostatních případech uchovávejte čipovou kartu mimo čtečku. Prosíme, prostudujte si také další doporučení v Desateru bezpečnosti.
    Komerční banka

Novinky v přímém bankovnictví