Komerční banka, a. s.

MojeBanka Business


Návody a užitečné informace

Náš tip

Potřebujete navštívit vašeho bankovního poradce na pobočce? Sjednejte si schůzku.

V dolní liště vedle jména vašeho bankovního poradce klikněte na tlačítko Sjednat schůzku, uveďte Důvod schůzky, případně doplňte podrobnější popis schůzky, zvolte Datum a čas schůzky. Schůzka bude uložena do kalendáře bankovního poradce. Prostřednictvím tlačítka Přehled schůzek můžete zobrazit všechny schůzky sjednané se svým bankovním poradcem.

Probíhá stažení a inicializace podepisovací součásti. Čekejte prosím…

Důležité informace

    21. 4. 2018
    Vážení klienti,
    děkujeme vám za trpělivost při nasazování nové verze. Internetové bankovnictví MojeBanka Business je nyní plně dostupné.
    Nově budete moci využít až 140 znaků pro vlastní poznámku k platbě a 140 znaků pro zprávu pro příjemce. Prohlédněte si i další vylepšení internetového bankovnictví.
    Věříme, že se vám budou novinky líbit, a děkujeme vám za pochopení.
    Komerční banka
    21. 3. 2018
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 21. 4. 2018 v Technických podmínkách služeb přímého bankovnictví.
    V těchto Podmínkách dochází k úpravě podporovaných verzí prohlížečů, k odstranění podpory Windows 8, Internet Explorer 10 a aplikace Mobilní banka a Mobilní banka Business budou podporovány až od verze iOS 10. Dále dochází k úpravě platnosti Podmínek.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka
    20. 3. 2018
    Vážení klienti,
    dovolujeme si Vás informovat o navrhovaných změnách, které vstoupí v účinnost dne 20.5.2018 v produktových Podmínkách k certifikátům - návrh změn a související informace naleznete zde.
    V případě dotazů se prosím obraťte na klientskou linku přímého bankovnictví +420 955 551 552.
    Komerční banka

Novinky v přímém bankovnictví