Přehled nastavení výpisů

Účel obrazovky

V tomto okně je zobrazen přehled výpisů, u kterých lze měnit jejich frekvenci či formu. Zobrazují se výpisy pro právě vybraný účet.

Formu výpisu lze změnit z papírové na elektronickou (a naopak) - elektronická forma výpisu je ekvivalentem k papírové formě.

Formu výpisu není možné samostatně měnit u výpisů k debetním kartám. Ta je závislá na formě výpisu k účtu, ke kterému je karta vedena.

Změnu nastavení výpisů nelze provést, když :
- u příslušného výpisu stále probíhá zpracování předcházející změny,
- je u příslušného výpisu nastavena individuální frekvence,
- u účtu, ke kterému výpis náleží, je nastavena individuální cena,
- účet, ke kterému výpis náleží, je pod rámcovou smlouvou a zároveň nejedná se o běžný účet,
- není vytvářen karetní výpis (nastavení vytváření karetního výpisu je možné na pobočce KB).

Pravidla pro uzavírání dodatků k výpisům a stahování výpisů u klientů mladších 18 let jsou uvedena v následující tabulce:
produkty stahování elektronických výpisů v přímém bankovnictví vyhotovení dodatku na elektronické výpisy
Dětské konto + termínovaný vklad
  • klient mladší 15 let: NE
  • klient 15 - 18 let: NE
  • zákonný zástupce: NE
  • klient mladší 18 let: NE
  • klient starší 18 let: NE**
  • G2 + termínovaný vklad
  • klient mladší 15 let: NE*
  • klient 15 - 18 let: ANO
  • zákonný zástupce: ANO
  • klient mladší 18 let: NE
  • klient starší 18 let: ANO

  • *) G2 je poskytováno pouze klientům starším 15 let
    **) Dětské konto se neposkytuje klientům starším 18 let

    Popis obrazovky

    Prvek Popis
    tlačítko Změnit Po jeho zvolení se zobrazí okno Nastavení výpisu, kde je možné změnit frekvenci a formu výpisu. Pokud u výpisu nelze měnit nastavení, tlačítko se u takového výpisu nezobrazuje nebo je neaktivní.
    Skupina výpisů Název skupiny výpisů, do které daný výpis patří (výpisy k účtu, karetní výpisy, výpisy denních/měsíčních obratů).
    Karty ve výpise Seznam karet v rámci daného výpisu.
    Frekvence výpisu Aktuálně nastavená frekvence zasílání výpisu.
    Forma výpisu Aktuálně nastavená forma zasílání výpisu.
    V případě, že se jedná o karetní výpis, který se nevytváří, je uvedena hodnota "nevytváří se".
    Doručení papírového výp. nebo jiné Zásilky Aktuálně nastavený způsob doručení papírového výpisu (poštou nebo osobně na pobočce KB).
    Účet pod rámcovnou smlouvou Informace o tom, zda se jedná o výpis k účtu pod rámcovou smlouvou (pokud ano, nelze měnit jeho nastavení).

    MojeBanka Business